Przegląd sekcji

    • Znajdziesz tu odpowiedź na następujące pytania:

      1. Kiedy i jak mieszkaniec może dokonać samodzielnie resetu hasła do konta e-kartoteki?
      2. Kiedy i jak zarządca lub pracownicy zarządcy powinni pomóc zresetować hasło do konta e-kartoteki mieszkańca? 
    • Znajdziesz tu odpowiedź na następujące pytania:

      1. Jakie statusy płatności występują w e-kartotece?
      2. Kiedy płatność online w e-kartotece jest niemożliwa?
      3. Jak oznaczyć płatność w e-kartotece jako zaksięgowaną?
    • Znajdziesz tu odpowiedź na następujące pytania:

      1. Co musisz zrobić, żeby mieszkaniec mógł płacić online w e-kartotece?
      2. Kiedy mieszkaniec nie może dokonać zapłaty online w e-kartotece?
    • Znajdziesz tu odpowiedź na następujące pytania:

      1. Jak działa Strefa zarządu wspólnoty?
      2. Jakie opcje mogą pojawić się w Strefie zarządu wspólnoty?